i HATE my new Camaro!! - ModernCamaro.com - 5th Generation Camaro Enthusiasts
5th Generation Camaro News & General Discussion News Articles & General Discussion about the 5th Generation Camaro.

Reply
 
LinkBack Thread Tools
post #1 of 24 Old 05-15-2009, 12:00 PM Thread Starter
Camaro Focus Group Member
 
SunsetHawkSelena's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: New Orleans, LA
Posts: 3,420
 
i HATE my new Camaro!!

cuz it's just the coolest thing ever and i can't stop thinking about it. Bumblebee has basically taken over my life!!

it's affecting my work (can't get any work done cuz i'm always on here or i'm leaving work to go home and play with it)

it's affecting my sleep (can't stop dreaming about it)

it's affecting my driving habits (i know i'm gonna get a ticket cuz i always find myself busting into it)

and the worst part is... i'm absolutely HAPPY and GIDDY that Bumblebee has taken over my life. this is the most fun i've ever had with a new car. i think i may need to seek professional help



"All alone in my funeral home, playing in blood, there's just got to be something wrong with me" -Slayer-
SunsetHawkSelena is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #2 of 24 Old 05-15-2009, 12:06 PM
Junior Member
 
LchevyT's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Location: Minot ND
Posts: 79
 
LOL! I see no need for profesional help, just a lot of driving time. LOL

Famous last words: "Hold my beer and watch this!"
LchevyT is offline  
post #3 of 24 Old 05-15-2009, 12:06 PM
Veteran Member
 
thedcorvette's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Texas
Posts: 2,375
 

thedcorvette is offline  
 
post #4 of 24 Old 05-15-2009, 12:28 PM
Junior Member
 
vivatj85's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: bradenton fl.
Posts: 77
 
i dont think that dreaming about your car is a bad thing. i think that when i get mine ill probably be living in it for at least a while. i dont think that itll let me drive to work, just keep driving past it lol. its totally worth it!
vivatj85 is offline  
post #5 of 24 Old 05-15-2009, 12:57 PM
Senior Member
 
HeatherMarie2LT's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Cleveland, Ohio
Posts: 906
 
Oh no. I'm already doing all of those thing..well besides obviously driving...Sooo I should expect when I do get it, it's going to get REAL bad. Selena we can "pink-slip" eachother into the psych ward!! =) Roomies? lol

<3 Mine:2LT IOM CGM rally stripes sunroof <3
HeatherMarie2LT is offline  
post #6 of 24 Old 05-15-2009, 01:02 PM
SS-Eric
 
SS-Eric's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: Dallas / Ft Worth, Grapevine TX to be exact!
Posts: 2,560
  
One sentence...

Get In, Buckle Up, and HOLD ON!!!

SS-ERIC
SS-Eric is offline  
post #7 of 24 Old 05-15-2009, 01:09 PM
ModernCamaro.com Founder / Former Camaro Disciple
 
OctaneZ28's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Chicagoland, IL
Posts: 11,842
           
Nice!

2001 Camaro Z28 H/C/I LH6 A4 3.42

Like ModernCamaro.com on Facebook!
OctaneZ28 is offline  
post #8 of 24 Old 05-15-2009, 01:26 PM
Junior Member
 
colt faro camaro's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Cypress Texas
Posts: 92
 
Sounds like you have that wierd disease called HAPPINESS!!!
Just put the foot on the floor and have fun!

colt faro camaro is offline  
post #9 of 24 Old 05-15-2009, 02:19 PM Thread Starter
Camaro Focus Group Member
 
SunsetHawkSelena's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: New Orleans, LA
Posts: 3,420
 
Quote:
Originally Posted by HeatherMarie2LT View Post
Oh no. I'm already doing all of those thing..well besides obviously driving...Sooo I should expect when I do get it, it's going to get REAL bad. Selena we can "pink-slip" eachother into the psych ward!! =) Roomies? lol
for sure!! i'll even share a padded cell with ya if we go that far



"All alone in my funeral home, playing in blood, there's just got to be something wrong with me" -Slayer-
SunsetHawkSelena is offline  
post #10 of 24 Old 05-15-2009, 02:32 PM
Senior Member
 
CamaroSS/RS's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: Santa Clarita,CA
Posts: 731
 
haha xD when i saw the thread title i was like wtf how do you hate a car you've only had for a week. i think when i get mine ill be sleeping in it for a few days
CamaroSS/RS is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the ModernCamaro.com - 5th Generation Camaro Enthusiasts forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in










Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page



Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome